Wednesday, June 9, 2010

Exaggerate??

Hmm, exaggerate sangat ke?? pelik la... tapi benda2 hiperbola ni kalau aku dengar, boleh gak la menaikkan darah aku.. nape ye? memang orang tua suka cakap melampau ke?
benda kita wat skit je, tpi... hasilnya?? tu dia!! lagi tinggi dari Gunung Everest

pantang tol aku bila orang cakap benda yang aku x wat (fitnah woo)... adess, nak marah kang, derhaka lak.. x baik, x bau syurga nanti. so, pekak kan telinga, butakan mata, wat2 cam x dengar... orang tua ni, sinis tau...kata2 diorang lagi tajam dari pedang...
tapi, 2 la... kita yang muda ni, kena hormati orang tua... huhu

ape yang aku merepek ni?? hmmm... ada la... tapi, mmg aku agak x puas hati la...
aish, cm ne nk terangkan erk?? susah10x...tapi x pe, aku sekarang, dh cool down (dulu, jahat woo) so, dia cakap pe pun, aku wat bodoh, paling teruk pun, aku keluar dari ruang perbincangan...hehe (jalan selamat)

p/s: orang tua 2 nenek aku... x baik tau marah2.. hee

No comments:

Post a Comment