Sunday, June 13, 2010

Seksaan batin...

huhu, dua hari aku berkelana ke negeri Kedah..motifnye?? sepupuku berkahwin...
adess, so ape kena mengena dengan tajuk di atas? nak dijadikan cerita, perjalanan dari besut ke Kedah mengambil masa x kurang lebih 9 jam...wow2!!terbaik la...sampai alor star dalam pukul 7mlm...sampai gak kat umah sewa ni..ingat, boleh la landing baik punyer atas katil...tetiba...mak aii, 20 orang 1 bilik woo...aku telan liur je la...
malamnye, bermula la penyeksaan batinku...hehe. makan nasi pukul 12 malam. adoii, tunggu punya tunggu, x sampai2...tup2 kul 12 makan... pas 2, tdo...good nite :)

di tengah syok2 tdur 2, bunyi suara riuh-rendah..aku pun terjaga dari tidur yang nyenyak. asal semua berebut tandas ni? lantak la...aku sambung tidur...Tiba-tiba, perutku memulas...waaaa...sejak dari 2, tdo pun xleh :(

Esoknya, bertolak ke rumah pengantin... aku pulak ditugaskan untuk memegang sireh junjung...adoii, dah la kena duk depan, cek malu la..:$..Selesai
aku pun mengambil alih menjadi camerawoman yang x bertauliah, lepas snap2, makan...
hehe...bertolak balik...

perjalanan pulaang mengambil masa, 10 jam wooo...memang menguji tahap kesabaran fizikal dan mental...dah la sesat, x leh makan, x leh bubu, x leh wiwi...
adooii.... mmg aku lapaq sangat2...dalam pukul 12 mlm baru nak makan...
pengalaman yang sangat 'menyeronokkan'
:)

No comments:

Post a Comment