Wednesday, June 9, 2010

Writing Therapy...

Writing therapy?? Apa tu writing therapy? X Pernah dengar pun sebelum ni… Tak kan lah dengan menulis leh jadi therapy kot.. (musykil2)

Tapi, kenapa aku perlu therapy bagai ni? ( terikut dengan abg aku)… hmmm, therapy ada untuk menghilangkan tensi. Tensi ke aku? Hmm, ntah la… ye la kot (ngee) Writing therapy ni, ada seseorang yang cadang kat aku (siapakah orang itu) hehe…

Kreatif sangat ke aku ni, nak guna writing therapy?? Hmmm, bagi aku therapy ni x perlu kreatif, sbb kita boleh tulis pe je yang kita rasa.. marah, geram, sedih, happy…semua la.. Tapi, aku ni suka gak la menulis sajak (sajak ke) boleh la dikira sajak… kalau aku tensi, mmg aku suka tulis benda alah 2… biar x kreatif pun… tapi, kenapa aku tensi sangat erk??

Huhu…hidup siapa x da masalah babe?? Habak mai skit… huhu nama pun remaja yang meningkat dewasa (muda lagi), mestila ada msalah… bukannya semua kena enjoy (trademark cerita Putri, x masyuk).. so, macam2 la masalah yang melanda diri.. antaranya… jeng3… CINTA…huhu

Hmmm, so setelah ditimbang, tambah, tolak.. yeah!! I came out with my own blog (walaupun dh 3 kali cuba) so, happy browsing to my blog k??

No comments:

Post a Comment